Już w czerwcu SeaZone Music & Conference w Sopocie

W dniach 8-10 czerwca 2017 w Sopocie odbędzie się SeaZone Music & Conference, czyli największe wydarzenie dla twórców branży muzycznej oraz przedstawicieli biznesu eventowo–rozrywkowego w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Niepowtarzalny projekt odbędzie się na terenie Sopotu po raz drugi, a jego główny cel to integracja branży muzycznej na czterech poziomach: konferencji, scenie nowych trendów muzycznych showcase, targów i warsztatów oraz imprez klubowych. Dzięki SeaZone wszyscy miłośnicy muzyki i środowisko z nią związane, będą mogli dosłownie wejść do muzycznego świata.

Konferencja, która będzie miała miejsce w samym sercu polskiego wybrzeża to możliwość poszerzenia wiedzy z zakresu edukacji, managementu, technologii i sztuki oraz okazja do networkingu, owocującego nawiązaniem współpracy branżowej. W Sopocie zagoszczą profesjonaliści z całego świata, którzy stoją za sukcesami m.in. Fatboy Slim, Black Eyed Peas, Lorde, Faithless, Black Coffee czy Jess Glynne oraz współpracowali z takimi artystami jak Daft Punk, Gorillaz, Korn, Will.i.am, Muse, Pendulum czy Mark Knight, a także wytwórniami Sony Music, Universal i Warner Music Group, by podzielić się swoim doświadczeniem i wiedzą z uczestnikami konferencji.  Wśród prelegentów pojawią się m.in. przedstawiciele brandów Coda Music, Three Six Zero, Beatport, Pioneer DJ UK, Ministry Of Sound & We Are FSYVL i wielu innych. Saranne Reid, Natalia Romiszewski, Marcus O’Sullivan, Claire Courteney, Rob Anderson, Mike Malak, Jack Bridges, Nikki Gordon, Adam Baron czy Maciej Polański – pierwsi prelegenci konferencji to przede wszystkim osoby aktywne i na co dzień realizujące się w różnych obszarach muzyki, takich jak PR, marketing, management, booking, publishing, zarządzanie licencjami czy organizacja eventów i festiwali.

Dyskusje panelowe w trakcie spotkań obejmą tematykę nowoczesnej technologii w muzyce, realizacji festiwali muzycznych od podszewki, zagrożeń w branży, innowacyjnego wychowania przez szkoły muzyczne i kierunki rozwoju współczesnego dziennikarstwa muzycznego. Podejmą również próbę odpowiedzi m.in. na pytania jak stworzyć i zarządzać klubową marką, jak być menedżerem w XXI w. oraz opowiedzą o istotnej roli agencji bookingowych. W trakcie tegorocznej edycji SeaZone odbędą się również panele dyskusyjne poświęcone realiom organizowania wydarzeń muzycznych przez przedstawicieli samorządów terytorialnych. Będzie to wyjątkowa okazja do nawiązania kontaktów przez osoby, profesjonalnie zajmujące się muzyką i wszystkich, którzy myślą o organizowaniu festiwali czy koncertów w swoich miastach. Wydarzenia zorganizowane w ramach SMC odbędą się m.in. w: Sofitel GRAND Sopot, Państwowej Galerii Sztuki, Sfinks 700, Teatrze Wybrzeże Sopot, Galerii 2 Zmiany, Teatrze Boto, Sopot Centrum  i innych atrakcyjnych miejscach na mapie Sopotu.

Podczas tegorocznej edycji, swojej premiery doczeka się również SeaZone Showcase Festiwal, w ramach którego znani artyści zaprezentują się w całkowicie nowych odsłonach, a nieznani dotychczas szerokiej publiczności muzycy będą mogli zrealizować swoją szansę na debiut. To doskonała okazja na świeże pomysły i nowe brzmienia. W ramach projektu na scenie pojawią się m.in.: Low Roar, Daria Zawiałow, Coals, BeMy, Lilly Hates Roses, WU, Ted Nemet, The Fruitcakes, Niemoc, einarIndra, 57 (Oh Chill)

SeaZone to także warsztaty muzyczne połączone z targami, które odbędą się dzięki współpracy z partnerem wydarzenia – właścicielem marki djSHOP.PL. Przygotowana oferta obejmuje dwudniowe aktywności o charakterze edukacyjnym naszpikowane wykładami, prezentacjami sprzętu, warsztatami i pokazami skupionymi wokół świata DJ, Studio, Home Recording oraz Produkcji Muzycznej. Uczestnicy będą mogli osobiście przetestować i porównać produkty ponad 30 liczących się na rynku marek, m.in. Novation, Focusrite, KRK, Heritige Audio, SSL, WesAudio, Elysia, Cakewalk, Pioneer, Roland, Ableton, Blue Microphones, UDG, Decksaver, NEO by Oyaide, iZotope, iConnectivity, Ecler, AIAIAI, Humpter, Audio – Technica, Allen&Heath, Xone, Genelec, AKAI, M-Audio, Universal Audio, ADAM Audio, IK Multimedia, Moog, Nord, PreSonus, ROLI, Rode, Spectrasonics, Waldorf, Teenage Engineering.

Podczas SeaZone Music & Conference nie tylko pojawi się możliwość spotkania profesjonalistów z branży muzycznej, ale również okazja do świetnej zabawy w czasie imprez klubowych, które jej towarzyszą. Część wieczorna SeaZone Nocą zarezerwowana jest na eventy muzyczne w najbardziej znanych sopockich klubach – Sfinks 700, Tan, Mewa Towarzyska, Big Boat, Dream Club, Ego, Wtedy, Spatif, Scena, Unique, Atelier, Hah, gdzie główną atrakcją będą występy znanych i popularnych artystów zapewniające różnorodny program od alternatywy przez hip-hop po undergroundową i mainstreamową muzykę taneczną. To także doskonała okazja do nawiązania kontaktów, bo SeaZone to przede wszystkim platforma networkingowaOrganizatorem i pomysłodawcą festiwalu jest gdyńska firma Portobello Group zrzeszająca podmioty branży gastronomicznej, producenckiej, PR i eventowej.

Sprzedaż biletów dostępnych w pierwszej puli w cenie od 39 zł ruszyła 6 marca https://www.biletomat.pl/bilety/portobello/, a wszelkie aktualności dostępne są stronie www.seazonesopot.pl oraz www.facebook.com/seazonesopot.

Fot. i inf.: Portobello Group

Write a Review

Opublikowane przez

Małgorzata Kilijanek

Pasjonatka sztuki szeroko pojętej. Z wystawy chętnie pobiegnie do kina, zahaczy o targi książki, a w drodze powrotnej przeczyta w biegu fragment „Przekroju” czy „Magazynu Pismo”. Wielbicielka festiwali muzycznych oraz audycji radiowych, a także zagadnień naukowych, psychologii społecznej i czarnej kawy. Swoimi recenzjami, relacjami oraz poleceniami dzieli się z czytelniczkami i czytelnikami Głosu Kultury.

Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *