Od ostatniej edycji płockiego wydarzenia nie minął jeszcze miesiąc, a organizatorzy już myślą o przyszłym roku. Audioriver 2018 chcieliby tworzyć w dużo większym gronie niż obecnie i dlatego już teraz zapraszają do współpracy wszelkie organizacje i twórców, którzy mają jakiś pomysł na zaistnienie podczas festiwalu. Poszukiwani są m.in. performerzy, scenografowie, teatry, NGOs, aktywiści, kluby i artyści z najróżniejszych dziedzin sztuki. Audioriver to w końcu miejsce, które łączy wiele światów i gdzie wszyscy są równi.
Audioriver to jeden z największych polskich festiwali i mekka dla fanów muzyki elektronicznej. Skąd więc pomysł, by nawiązywać współpracę również z artystami z innych dziedzin sztuki? Audioriver słynie m.in. z tego, że nasz festiwal czuć w niemal całym Płocku – mówi organizator wydarzenia, Piotr Orlicz. Kilkadziesiąt tysięcy fanów muzyki wypełnia wszystkie restauracje, sklepy i skwery. Teraz chcielibyśmy, aby także sam festiwal mocniej wszedł w tkankę Płocka. W tej chwili jesteśmy w czterech lokalizacjach, ale czemu by nie być w czternastu? Czemu by nie zmienić jeszcze większej części miasta w radosny festiwal?
Właśnie do takich działań w przestrzeni miejskiej czy innych lokalach w Płocku organizatorzy Audioriver poszukują partnerów. Jest pełna dowolność zgłaszania pomysłów – mogą to być zarówno propozycje spektakli teatralnych, jak i tworzenia instalacji artystycznych czy organizacji dodatkowych wydarzeń muzycznych. Ta propozycja kierowana jest także do obecnie działających przy okazji festiwalu przedsięwzięć. Mile widziane będą też propozycje rozwinięcia już istniejących części Audioriver, czyli tych odbywających się na plaży czy rynku Starego Miasta.
Co trzeba zrobić? Wystarczy napisać maila z przedstawieniem siebie, swojej organizacji i opisem pomysłu oraz adekwatnymi zdjęciami, projektami czy linkami do filmów. Adres to: art@audioriver.pl, a pierwszy termin nadsyłania zgłoszeń mija 20 września 2017.
Pasjonatka sztuki szeroko pojętej. Z wystawy chętnie pobiegnie do kina, zahaczy o targi książki, a w drodze powrotnej przeczyta w biegu fragment „Przekroju” czy „Magazynu Pismo”. Wielbicielka festiwali muzycznych oraz audycji radiowych, a także zagadnień naukowych, psychologii społecznej i czarnej kawy. Swoimi recenzjami, relacjami oraz poleceniami dzieli się z czytelniczkami i czytelnikami Głosu Kultury.
Na tej stronie wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? ZGADZAM SIĘ
Manage consent
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.