reklama

Garść podstawowych zasad nakręcenia świetnego spotu reklamowego

Spoty reklamowe dla firm zyskują na popularności. Jest to zupełnie zrozumiały trend. Internet, Google Ads, fan page na Facebooku i dziesiątki innych kanałów komunikacji to idealne medium do rozprowadzania zapadających w pamięć filmów, które zbudują rozpoznawalność marki i zainteresowanie danym produktem lub usługą.


Jak stworzyć świetny film?
Bez trudu znajdziemy partnera dla którego spoty reklamowe Kraków to codzienność. Nim jednak zdecydujemy się na wybór danej ekipy do realizacji naszego śmiałego pomysłu to warto samemu się zastanowić jakiego efektu oczekujemy oraz na co chcemy wydać firmowe pieniądze.
Z pewnością chcemy, by film skłonił ludzi do działania, miał ciekawą fabułę, zgrabną ścieżkę dźwiękową oraz był na tyle interesujący, aby ludzie wręcz chcieli go ponownie oglądać. Są to oczywiste aspekty, lecz warto zwrócić uwagę na często pomija detale.

Budżet
W pierwszej kolejności należy się zastanowić jakim budżetem dysponujemy na stworzenie spotu reklamowego. Tu warto podkreślić, że nakręcenie filmu często wiąże się z nieprzewidzianymi wydatkami, więc lepiej przyjąć też pewien „współczynnik bezpieczeństwa”. Mając ogólne rozeznanie co do kosztów, z pewnością unikniemy niepotrzebnych tarć.

Cel
Koniecznie należy sobie odpowiedzieć na pytanie jakiego działania oczekujemy ze strony klientów? Istnieje wiele sposobów na skłonienie ludzi do akcji, a zespół dla którego spoty reklamowe dla firm to pasja w którą wkładają całe serce, z pewnością podpowie nam kilka ciekawych rozwiązań. To jednak my znamy specyfikę naszego biznesu, grupę docelową do której chcemy dotrzeć oraz stopień zamożności naszych klientów.

Dlaczego warto?
Film działa bardzo mocno na wyobraźnię. Zbudujemy w ten sposób trwałą rozpoznawalność marki oraz naszego produktu. Ponadto filmy możemy umieszczać na takich kanałach jak YouTube, gdzie odpowiednio wyselekcjonowanej grupie odbiorców będę one wyświetlane praktycznie nieustannie. Warto w tym kontekście pamiętać, że ze względu na opcję pomijania reklamy po 5 sekundach musimy stworzyć film, który w ciągu tych pierwszych sekund zachęci do dalszego oglądania, a odbiorcy na chwilę „zapomną” o filmie, który rzeczywiście chcieli oglądnąć na kanale.
Czytanie artykułów, takich jak ten, wymaga pewnego wysiłku i skupienia uwagi. Film natomiast jest przekazem, który trafia do nas nawet jeżeli właśnie obieramy jabłko na deser po męczącym dniu. Wiele osób, które specjalizuje się we współczesnym marketingu uważa wręcz, że dobry film to absolutne podwaliny pod udaną kampanię reklamową.

reklama

Write a Review

Opublikowane przez
Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *