#ToMojaMuza

Najwięksi artyści młodego pokolenia w niecodziennym repertuarze. Rusza projekt #ToMojaMuza

Znani artyści polskiej sceny muzycznej młodego pokolenia i książki, obok których nie można przejść obojętnie. To kwintesencja wspólnego projektu Storytel i VICE #ToMojaMuza. Od dziś można już usłyszeć niezwykłą interpretację znanej powieści w wykonaniu Natalii Przybysz!

Jaki efekt można osiągnąć zapraszając do studia nagraniowego wokalistów, którzy zamiast śpiewać mają interpretować ulubione książki? Sześciu artystów i sześć literackich klasyków, a wszystko zamknięte w sześciu audiobookach, które w najbliższych tygodniach będą publikowane w aplikacji Storytel.

Pierwsza wokalistka, która zadebiutowała w ramach projektu #ToMojaMuza to Natalia Przybysz. Od 24 stycznia w aplikacji Storytel posłuchać można jej interpretacji powieści Virginii Woolf Do latarni morskiej. Virginia Woolf to wielokrotnie nagradzana angielska pisarka i feministka. Uważana za jedną z czołowych twórczyń literatury modernizmu XX wieku.

Do latarni morskiej to powieść, której tłem jest rodzinne spotkanie i planowana wycieczka do latarni morskiej. Ale centrum zainteresowania autorki są obserwacje i myśli. „Każdy z bohaterów tej książki ma wspaniale rozwinięty świat wewnętrzny” – mówi Natalia, przyznając, że to idealny tekst do słuchania, bo wydobywa z nas wewnętrzne dziecko.

W twórczości muzyków zaangażowanych w projekt widać inspirację szeroko rozumianą kulturą, a co za tym idzie także literaturą. Stąd audiobooki i ekscytujący eksperyment, którego mogą doświadczyć zarówno artyści biorący udział w projekcie, jak i odbiorcy, którzy poprzez wybrane tytuły będą mogli odbyć kilka fascynujących, literacko-muzycznych podróży.

#ToMojaMuza to z jednej strony piekielnie zdolni artyści, którzy na co dzień tworzą muzę, a z drugiej ich literackie muzy, czyli książki które miały znaczenie w ich życiu. Dzięki interpretacji powieści, które przygotowaliśmy w formie audiobooków, fani muzyków mogą usłyszeć swoich ulubionych artystów w nowej odsłonie. Uzupełnieniem całości są materiały wideo z rozmów z wokalistami, które będziemy publikować na łamach vice.com wraz z premierami kolejnych tytułów w aplikacji Storytel. Wyjątkowe osobowości zaowocowały powstaniem wyjątkowych audiobooków, interpretacji których nie usłyszycie nigdzie indziej.- mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska.

Kogo jeszcze usłyszymy w ramach #ToMojaMuza? Artyści zaangażowani w projekt znani są szerokiej publiczności, jednocześnie cechuje ich silna potrzeba podążania własnymi i nieutartymi ścieżkami. W ciągu kolejnych tygodni Storytel i VICE będą odsłaniać nazwiska kolejnych zaproszonych do projektu wokalistek i wokalistów.

W naszych realizacjach stawiamy na autentycznych bohaterów i ciekawe historie, które chcemy opowiadać odbiorcom młodego pokolenia. Dlatego sięgamy po niestandardowe formy, oryginalny content, produkcje wideo, komunikację w social mediach, a docelowo też wydarzenia specjalne. Kampania #ToMojaMuza realizowana we współpracy ze Storytel to pierwszy projekt pod marką ‚VICE+’- mówi Piotr Ziarkowski, Country Manager, VICE Poland.

Za koncepcję i realizację projektu po stronie VICE Poland odpowiada Piotr Przytulski – Senior Digital Strategist, a po stronie Storytel Jakub Barzak, Marketing Manager. Kreację do kampanii przygotował butik kreatywny The Hares. Sesję zdjęciową artystów wykonał Michał Klusek Shootme Warsaw. Kolejna odsłona projektu #ToMojaMuza już na początku lutego.

Więcej informacji na temat projektu #ToMojaMuza można znaleźć na vice.com, a audiobooków można posłuchać w aplikacji Storytel. Teraz dostęp do aplikacji nawet przez 30 dni za darmo. Wystarczy zarejestrować się na www.storytel.pl/nataliaprzybysz

Źródło oraz fot.: Storytel Polska 

#ToMojaMuza

Write a Review

Opublikowane przez

Mateusz Cyra

Redaktor naczelny oraz współzałożyciel portalu Głos Kultury. Twórca artykułów nazywanych "Wielogłos". Prowadzący cykl "Aktualnie na słuchawkach". Wielbiciel kina, który od widowiskowych efektów specjalnych woli spektakularne aktorstwo, a w sztuce filmowej szuka przede wszystkim emocji. Koneser audiobooków. Stan Eminema. Kingowiec. Fan FC Barcelony.  

Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *