Ruszyła sprzedaż karnetów na 13. edycję festiwalu Audioriver

Trzynasta edycja festiwalu Audioriver odbędzie się w dniach 27-29 lipca 2018 w Płocku. Ruszyła sprzedaż pierwszej, ograniczonej puli karnetów w niezmienionej od dwóch lat cenie.Pozostawiając koszt pierwszej puli karnetów na niezmienionym od dwóch lat poziomie, chcieliśmy zrobić ukłon w stronę festiwalowej społeczności Audioriver – tych,  którzy mają do nas zaufanie i już  wiedzą, że chcą do nas dołączyć w lipcu 2018. Ludzi, których łączy miłość do muzyki, którzy chcą się choć na 2-3 dni oderwać się od codzienności i przeżyć silne, pozytywne emocje. Co roku na płockiej plaży spotykają się optymiści, hedoniści i marzyciele, którzy prozę życia i rutynę zostawiają w domu. Od kilku miesięcy pracujemy nad tym, żeby stworzyć też przestrzeń dla innych doświadczeń – ale o tym mam nadzieję opowiedzieć więcej już wkrótce. – mówi Piotr Orlicz, organizator festiwalu.

Audioriver łączy wiele światów muzycznych i światopoglądowych, na trzy festiwalowe dni tworząc
z Płocka  enklawę radości. Być może dlatego każde zamieszczane przez nas zdjęcie urokliwej lokalizacji Audioriver wzbudza w festiwalowej społeczności euforię, a każdy ruch zespołu wybierającego co roku lineup i produkującego Audioriver jest zawsze gorąco komentowany. Z radością obserwuję, że przez lata Audioriver zgromadziło wokół siebie naprawdę niezwykłą, rzadko w festiwalowym światku spotykaną grupę ludzi, dla których chcemy rozwijać nasze wydarzenie, nie idąc na jakiekolwiek kompromisy. Wsparcie naszych najwierniejszych fanów, którzy z wielomiesięcznym wyprzedzeniem i entuzjazmem podejmują decyzje, że w ostatni weekend lipca zbiegną (mam nadzieję ostrożnie!) po schodkach na plażę jest dla nas bardzo ważne – pozwala nam strategicznie planować lineup i produkcję oraz potwierdza, że to co robimy ma sens! – dodaje Marta Berto, odpowiedzialna za komunikację festiwalu.

Audioriver od 12 lat odbywa się w malowniczych płockich lokalizacjach. Piątek i sobota to nocne sety dj’skie i live act’y na nadwiślańskiej plaży, podczas których grają artyści z wielu muzycznych światów – nie tylko house’u, techno i drum&bass, ale również elektroniki ocierającej się o pop, hip-hop, rock, a nawet jazz. W niedzielę, już bez piasku, ale za to w promieniach słońca można bawić się lub odpoczywać w wyjątkowej lokalizacji i scenografii, która co roku ujawnia coraz ciekawsze oblicze. Dotychczas festiwal gościł m.in. takie gwiazdy jak: Underworld, Gus Gus, Hercules & Love Affair, Jamie Woon, Little Dragon, Paul Kalkbrenner, Róisín Murphy, Röyksopp, Rudimental, Roni Size, Sigma czy Solomun.

W cały festiwalowy weekend można w Płocku podziwiać zapierający dech w piersiach widok z nadwiślańskiej skarpy, tańczyć i słuchać dobrej muzyki, która dobiega również ze sceny na rynku, gdzie od 2010 roku podczas festiwalu odbywają się targi Rynek Niezależny. Można też po prostu ładować baterie odpoczywając w licznych parkach i zoo, pływając w zalewie Sobótka, czy też smakując potrawy z całego świata serwowane przez food trucki i lokalne restauracje oraz kawiarnie.

Harmonogram sprzedaży:

Pule karnetów są ograniczone nie tylko czasowo, ale i liczbowo, dlatego warto nie zwlekać z zakupem do ostatnich dni wybranej transzy.

Karnet dwudniowy (piątek i sobota na plaży nad Wisłą)
6 listopada – 3 grudnia* – 170 zł

4 grudnia – 4 lutego* – 220 zł

5 lutego – 13 maja* – 250 zł

14 maja – 22 lipca* – 280 zł

23 lipca – 27 lipca* – 310 zł

 

Karnet trzydniowy (piątek i sobota na plaży + Audioriver Sun/Day)

6 listopada – 3 grudnia* – 230 zł

4 grudnia – 4 lutego* – 290 zł

5 lutego – 13 maja* – 320 zł

14 maja – 22 lipca* – 350 zł

23 lipca – 27 lipca* – 380 zł

 

*lub do wyczerpania puli.

 

Bilet jednodniowy (piątek lub sobota na plaży) – 170 zł. Dostępne od maja lub czerwca 2018.

Bilet na Audioriver Sun/Day (tylko niedziela) – 70 zł. Dostępne od maja lub czerwca 2018.

 

Wszystkie rodzaje biletów można kupić za pośrednictwem bileterii ebilet.pl, na http://audioriver.ebilet.pl oraz w salonach empik w całej Polsce.

Fot. i inf.: Audioriver

Write a Review

Opublikowane przez

Małgorzata Kilijanek

Pasjonatka sztuki szeroko pojętej. Z wystawy chętnie pobiegnie do kina, zahaczy o targi książki, a w drodze powrotnej przeczyta w biegu fragment „Przekroju” czy „Magazynu Pismo”. Wielbicielka festiwali muzycznych oraz audycji radiowych, a także zagadnień naukowych, psychologii społecznej i czarnej kawy. Swoimi recenzjami, relacjami oraz poleceniami dzieli się z czytelniczkami i czytelnikami Głosu Kultury.

Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *