Andrzeja Bargiela

Słuchowisko z wyprawy Andrzeja Bargiela hitem Storytel

Atak na K2, czyli eksperymentalny projekt audiobooka z przełomowej wyprawy K2SKICHALLENGE, przez 3 tygodnie utrzymywał się w czołówce najpopularniejszych produkcji Storytel Polska. Oficjalna premiera finałowego odcinka serii już dziś! Bicie serca i oddech Andrzeja Bargiela kiedy zdobywał K2, a następnie jako pierwszy człowiek na świecie zjechał na nartach z drugiego najwyższego szczytu Ziemi. Oto kwintesencja piątego odcinka słuchowiska Storytel zatytułowanego Widok ze Szczytu.


183 minuty zamknięte w 5 odcinkach, to pierwsza taka relacja audio z niezwykłej wyprawy Andrzeja Bargiela. Przygotowania do tego przedsięwzięcia rozpoczęły się na początku roku.


Otrzymaliśmy 5 godzin i 22 minuty surowego materiału, takiego audio pamiętnika nagrywanego przez Andrzeja Bargiela, Marka Ognia oraz Piotra Pawlusa. Dodatkowo ponad 2 godziny różnych dźwięków nagrywanych podczas całej wyprawy – bicie serca i oddech Andrzeja podczas wyjść aklimatyzacyjnych, wiatr szalejący u podnóża szczytu K2, odgłosy miast w trakcie wyprawy, rozmowy Szerpów, latającego drona czy nawet muchy fruwającej w namiocie.

-mówi Katarzyna Tymczyszyn-Bębenek, Publishing Manager, Storytel Polska.

Na dzień dzisiejszy wszystkie odcinki przesłuchało już kila tysięcy użytkowników aplikacji. Dzięki temu Atak na K2 przez 3 tygodnie utrzymywał się w czołówce najpopularniejszych produkcji Storytel, zaraz po A ja żem jej powiedziała Kasi Nosowskiej.


Projekt był całkowicie eksperymentalny, nie było ustawionego procesu, w okresie 1,5 miesiąca byliśmy cały czas w gotowości i czekaliśmy aż ekipa złapie zasięg i będzie w stanie zrzucić materiał. Cały czas żyliśmy wydarzeniami z wyprawy. Kiedy otrzymywaliśmy kolejny materiał Asia Chudy, z ekipy K2SKICHALLENGE, i nasza redakcja, prowadzona przez Marcina Zwierzchowskiego, wspólnie redagowali całość tak, by zachować logiczny ciąg wydarzeń. Ustalaliśmy co będzie czytane przez lektora, Maćka Kowalika, a co będzie powiedziane słowami Andrzeja lub ekipy. W tym czasie studio, prowadzone w Storytel przez Maćka Sokołowskiego, słuchało dźwięków i robiło bazę do przygotowania sound design. Następnie materiał był nagrywany i montowany, czasem także w nocny, tak by zachować jego bieżący charakter. 

-mówi Jakub Barzak, Marketing Manager, Storytel Polska.

Projekt trwał miesiąc. Kampania promocyjna prowadzona w social mediach to przeszło 1000 wzmianek (Facebook, Twitter, Instagram) i zasięg na poziomie 2 000 0000. Stronę internetową ATAK2 w ostatnim miesiącu odwiedziło ponad 50 000 użytkowników.

W promocję projektu zaangażowali się partnerzy Storytel m.in. Martyna Wojciechowska, Magda Mołek i Cezary Pazura. National Geographic, Traveler, Focus.pl, GoryOnline.com i wspinanie.pl objęły projekt patronatem medialnym.

Pomysłodawcą projektu jest Storytel. Za kreację i koncept strony www.atak2.storytel.pl odpowiada boutique kreatywny The Hares, produkcją zajęła się agencja OS3, a media relations agencja Social Tigers. SalesTube odpowiadała za działania performance.

Premiera ostatniego odcinka Atak na K2 odbyła się podczas oficjalnej konferencji prasowej Andrzeja Bergiela, od razu po powrocie, w piątek, 3 sierpnia o godz. 16:00. Tutaj też Storytel działa eksperymentalnie, bo słuchowisko zostało zaprezentowanie w formie mixu DJ’skiego, a za jego wykonanie odpowiedzialny był Dionizy „DIO” Konieczny, jeden z popularnych Warszawskich DJ’ów.

Wszystkie odcinki są dostępne dla użytkowników aplikacji Storytel

Źródło oraz fot.: Storytel.pl

Andrzeja Bargiela

Write a Review

Opublikowane przez

Mateusz Cyra

Redaktor naczelny oraz współzałożyciel portalu Głos Kultury. Twórca artykułów nazywanych "Wielogłos". Prowadzący cykl "Aktualnie na słuchawkach". Wielbiciel kina, który od widowiskowych efektów specjalnych woli spektakularne aktorstwo, a w sztuce filmowej szuka przede wszystkim emocji. Koneser audiobooków. Stan Eminema. Kingowiec. Fan FC Barcelony.  

Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *