Stalkerzy, nadciąga emisja! Misery 2.2 już wkrótce!

W ostatnim czasie twórcy modyfikacji Misery do gry S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci, ekipa MDT ogłosiła, że niedługo ukaże się nowa wersja, a wraz z nią rozbudowane elementy rozgrywki. Sprawdźcie jakie niespodzianki przygotowała dla nas ekipa MDT.

Dla tych z Was, którzy nie mają pojęcia o czym mowa, szybkie przypomnienie: Misery to rewelacyjna modyfikacja do ostatniej części kultowej serii S.T.A.L.K.E.R. Celem modyfikacji było zwiększenie realizmu rozgrywki, zbudowanie niesamowitej, ciężkiej atmosfery i sprawienie, że gra stanie się prawdziwym wyzwaniem, nawet dla najbardziej zapalonych fanów serii. Jak udało się twórcom to zadanie i nieco szerszy opis modyfikacji, możecie znaleźć w mojej recenzji aktualnej wersji:

Z dziennika Stalkera

A Wy, drodzy zaprawieni w bojach stalkerzy, pakujcie plecaki i przeładujcie broń, wkrótce znów wyruszamy do Zony. I wygląda na to, że tym razem ekipa MDT zadbała o to, byśmy poczuli się w malowniczo zardzewiałych okolicach Czarnobyla dokładnie tak, jak chcemy się poczuć – wyjątkowo nędznie.

Misery 2.2 EQUIP MDT 1

W informacji na profilu Misery, ekipa zapowiedziała stopniowe ujawnianie zmian i nowych opcji rozgrywki. Jako przystawkę przedstawiono jeden z najbardziej charakterystycznych elementów modyfikacji – ekwipunek. Jak pamiętacie, Misery znacznie rozwinęło ten element rozgrywki. Teraz twórcy idą o krok dalej. Ekwipunek, który jak się wydawało miał służyć jedynie immersji, będzie miał teraz praktyczne zastosowania. Jakie? Podpowiedzi znajdziemy w opisach konkretnych przedmiotów. Jedną ze znaczących zmian będzie możliwość szybkiego ostrzenia, czy generalnie ostrzenia przedmiotów takich jak saperki, scyzoryki, itd. Ostre przedmioty generalnie wydają się być elementem dominującym newsa dotyczącego ekwipunku. Czasy, gdy beztrosko mogliśmy podnieść części ciała zastrzelonego mutanta, czy w spokoju zjeść konserwę, wpatrując się w portret Dżoany na ścianie stacji Janów, to przeszłość. Teraz aby otworzyć puszkę, czy dorwać się do wyjątkowo cennej części padliny mutanta, będzie nam potrzebny ostry przedmiot. Przypomina wam to nieco Long Dark? Wygląda na to, że właśnie w tym survivalowym kierunku zmierza Misery. Co więcej, specjalne zestawy dla łowców, które raz po raz zdarzało nam się odnajdować przy ciałach przeciwników, pozwolą nam uzyskać z upolowanych mutków jeszcze więcej cennych elementów, co może sprawić, że polowanie stanie się ważnym i opłacalnym źródłem dochodu. Co więcej, będziemy mogli z odnalezionego sprzętu, takiego jak radia czy liczniki Geigera, za pomocą odpowiednich narzędzi uzyskiwać części, co pomoże zredukować wagę ekwipunku i zmaksymalizować nasze przychody. Im bardziej dostosowanego do danej pracy narzędzi użyjemy, tym więcej uzyskamy.

Brzmi fajnie? W połączeniu z tym co znamy już z poprzedniej odsłony Misery, w mojej opinii, brzmi po prostu niesamowicie. A to dopiero początek zapowiadanych przez MDT zmian i nowości. Warto więc trzymać rękę na pulsie i wyczekiwać kolejnych informacji, niezależnie od tego, czy jesteście fanami serii S.T.A.L.K.E.R., czy po prostu lubicie zagrać w coś, co nie jest oskryptowanym do bólu konsolowym chłamem.

A teraz wynoście się stąd stalkerzy!

Foto: MDT

Write a Review

Opublikowane przez
Tagi
Śledź nas
Patronat

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *