Ważna informacja dla wszystkich czekających na premierę Zero Killed. Dzięki niezwykle silnemu zaangażowaniu społeczności podczas zamkniętych beta testów oraz wyrażonej przez graczy chęci dalszego aktywnego udziału w pracach and grą, developerzy ze studia Ignibit postanowili przesunąć datę premiery gry w czasie oraz udostępnić ją najpierw we Wczesnym Dostępie na Steam
Zamknięte beta testy Zero Killed pokazały wyraźnie, że gra ma ogromny potencjał, aby stać się jednym z najlepszych, taktycznych VRowych FPSów oraz, że już teraz może się poszczycić wyjątkowo zaangażowaną grupą fanów, chcących brać aktywny udział w pracach nad grą.
Dlatego właśnie developerzy ze studia Ignibit zdecydowali, że nie tylko będą kontynuować współpracę z graczami nad ulepszaniem gry, ale także umożliwią każdemu chętnemu przetestowanie tytułu i podzielenie się swoimi sugestiami, co do jego dalszego rozwoju. Aby stało się to możliwe Zero Killed pojawi się we Wczesnym Dostępie na Steam już 3. października tego roku. Pełna premiera gry została przewidziana na 30. listopada 2018 roku.
Zanim jednak wystartuje Wczesny Dostęp można wciąż jeszcze zapisać się do zamkniętych beta testów TUTAJ.
Warto też dodać grę do listy życzeń na Steam: https://store.steampowered.com/app/645930/Zero_Killed/, aby nie przegapić żadnych informacji dotyczących zbliżającej się premiery.
Feedback otrzymany z zamkniętej bety jest niesamowity. Gracze powiedzieli nam co działa dobrze, a co wymaga poprawek oraz co można by jeszcze dodać. Zdaliśmy sobie sprawę, że chcemy, aby społeczność brała udział w tworzeniu naszej gry, gdyż to gracze wiedzą najlepiej co sprawia im radość. Dlatego naturalnym krokiem wydało się nam przejście na Steamowy Wczesny Dostęp.
– mówi Sebastian ‘Sunbro’ Kropiwnicki, Producent i Menadżer społeczności Zero Killed.
Chcemy, aby gra trafiła do jak największej liczby graczy przed jej premierą i wierzymy, że Wczesny Dostęp jest najlepszą drogą, żeby to osiągnąć. Oczywiście, nie chcemy pozostać w nim wiecznie, dlatego planujemy premierę na 30. listopada 2018 roku. Jesteśmy pewni, że to dość czasu, aby dostarczyć skończony i dopieszczony produkt.
– dodaje Maksymilian ‘themorfeus’ Michalski, Designer gry
O ZERO KILLED
Zero Killed to jedyna w swoim rodzaju mieszanka taktycznego podejścia do rozgrywki znanego z ekscytujących potyczek PvP rodem z Counter-Strike’a i szerokiego wyboru gadżetów, które do dyspozycji graczy oddaje SWAT 4. Gracze wcielają się w postać jednego z Zer. Wyjętych spod prawa profesjonalistów, którzy porzucili przeszłość i zerwali wszelkie kontakty z dotychczasowymi zleceniodawcami. Korporacjami, które korzystały z ich usług, aby nielegalnie pozyskiwać Petronium – nieznany wcześniej pierwiastek o wysokich właściwościach przewodzących, wydobywany na zdewastowanym terenie tzw. Strefy.
W Zero Killed duży nacisk położono na współpracę i komunikację w zespole. Oba element są kluczowe dla właściwego reagowania na dynamicznie zmieniającą się sytuację na polu walki. Gracze będą mogli zbudować swoją drużynę z 10. zupełnie różnych postaci. Od ciężko opancerzonego, wolnego, ale odpornego na obrażenia Big Foota, przez A.N.D. – hakera wyposażonego w cały arsenał elektronicznych gadżetów, po Ox’a – speca od materiałów wybuchowych. Każda z dostępnych postaci operuje innym wyposażeniem i dysponuje innymi umiejętnościami tak, aby jej wybór każdorazowo wymagał od graczy zmiany w podejściu do taktyki i stylu gry. W efekcie zwycięstwo w Zero Killed będzie wymagało planowania, przewidywania ruchów przeciwnika, taktycznego myślenia oraz trafnej oceny sytuacji na polu walki.
GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI:
- Tryb multiplayer 4 vs. 4;
- 10 zupełnie odmiennych postaci do wyboru, z ich unikalnymi umiejętnościami, wyposażeniem i osobowościami;
- 4 tryby rozgrywki:
- Data Steal
- Domination
- Hunt
- Tournament
- 3 odmienne lokacje:
- Nuclear
- Suburbs
- Sewers
- Płynne przemieszczanie się po świecie gry bez skokowej teleportacji z punktu A, do punktu B i bez ryzyka, że wróg zmaterializuje się nagle za Twoimi plecami. Poruszanie się w grze obejmuje bieganie, wspinanie oraz zjeżdżanie po drabinie. Nasza autorska technologia pozwoliła nam uniknąć znanych problemów związanych z dynamicznym przemieszczaniem się w grach VR, zapewniając jeszcze większa immersję;
- Mnóstwo sprzętu i gadżetów, które można wykorzystać, żeby zdobyć przewagę na polu walki. Od granatów, przez miny, sonary, osłony i wiele więcej!
- Wzorowane na prawdziwym polu walki interakcje z otoczeniem i przedmiotami. Wróg rzucił w Ciebie granatem? Odrzuć go z powrotem! Kolega z oddziału walczy pod ciężkim ostrzałem i kończy mu się amunicja? Rzuć mu swój zapasowy magazynek! Rób wszystko to, co normalnie zrobiłbyś w trakcie walki;
- Realistyczne odwzorowanie zachowania broni obejmujące odrzut, model uszkodzeń oraz penetrowanie przeszkody przez pocisk. Wszystkie modele broni zostały wyposażone w dobrze sprawdzające się w VR celowniki holograficzne, a niektóre otrzymały dodatkowo celowniki laserowe;
- Otoczenie, które można zniszczyć, zmieniając tym samym sytuację na polu walki. Drzwi blokują drogę, a wróg ukrywa się za osłoną? Rozwal je, albo wysadź. I nie zapomnij trzymać się nisko, chować i pozostawać w ciągłym ruchu. Nieruchomy, dobrze widoczny cel, to martwy cel.
- System oznaczania mający kluczowe znaczenie dla powodzenia misji. Nie zapominaj, że poznanie pozycji wroga, daje Ci przewagę nie do przecenienia.
Więcej informacji na temat gry można znaleźć na oficjalnej stronie: http://playzerokilled.com/, Steam: https://store.steampowered.com/app/645930/Zero_Killed/, Facebooku oraz Twitterze.
Źródło oraz fot.: PR Outreach